Ημ/νια Δημοσίευσης: Πε 5 Δεκ 2013

«Χρυσές» συμβάσεις για μεγαλοεργολάβους υπάρχουν! Διόδια «ληστές» λέει η Αντιπολίτευση

diodia5

«Έχουμε να κάνουμε με ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα διαπλοκής ανάμεσα στην πολιτική εξουσία, σε εργολάβους και πολυεθνικές και σε Mέσα Ενημέρωσης που επίσης έχουν σχέση με τους εργολάβους»… Αυτό τόνισε ο βουλευτής Αργολίδας του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Κοδέλας, για τις αναθεωρημένες συμβάσεις παραχώρησης των μεγάλων οδικών αξόνων, με βάση τις οποίες πρόκειται να αυξηθούν τα διόδια έως και 60%!

Ο κ. Κοδέλας τοποθετούμενος στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής για τις νέες συμβάσεις που επιβαρύνουν περισσότερο τους πολίτες είπε: «πλέον αποδεικνύεται πανηγυρικά τόσο ότι είναι λεόντειες όσο και ότι είναι ληστρικός ο χαρακτήρας τους και οι συμβάσεις αυτές, όπως έχει αναδειχθεί και από το κίνημα που πολλοί λοιδόρησαν κατά του χαρατσιού των διοδίων, που χιλιάδες κόσμος σε όλη τη χώρα διεκδικούσε πραγματικά να μην πληρώνει αυτά τα υπέρογκα διόδια για να κάνει τις διελεύσεις που ήταν απαραίτητες»

«Κυβέρνηση δώσ΄ τα όλα» στους μεγαλοεργολάβους

«Τα περίφημα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα γίνονται όλο και πιο χρηματοδοτούμενα από το από το κράτος και από τους πολίτες», σημείωσε, ενώ έκανε τις ακόλουθες επισημάνσεις για τα έργα στους οδικούς άξονες και τα διόδια:

  • Είναι επενδύσεις μηδενικού ρίσκου αφού το Δημόσιο εγγυάται ακόμα και τα κέρδη τους.

  • Είναι επενδύσεις με ελάχιστα ιδιωτικά κεφάλαια από τους παραχωρησιούχους.

  • Για την εμπλοκή των έργων η κυβέρνηση αναγνώρισε ευθύνη μόνο στο Δημόσιο και όχι στις παραχωρησιούχους οι οποίες από τις Συμβάσεις του 2007 δεσμεύονταν ότι: “είναι ευθύνη των παραχωρησιούχων η διασφάλιση της χρηματοδότησης”.

  • Η κυβέρνηση έδωσε αποζημιώσεις εκατομμυρίων ευρώ, όσα απαίτησαν οι εργολάβοι, ενώ ο λαός υποφέρει.

  • Επικαλείται με κυνισμό λόγους “ανωτέρας βίας” για το σταμάτημα των έργων, εννοώντας την κρίση και τη μείωση εσόδων των εργολάβων από διόδια, όμως δεν αναγνωρίζουν λόγους “ανωτέρας βίας” για τους μικρομεσαίους δανειολήπτες, τις επιχειρήσεις και τις οικογένειες που στενάζουν, δεν αναγνωρίζουν λόγους “ανωτέρας βίας” για τους πολίτες που καλούνται να πληρώσουν όλο και πιο πανάκριβα διόδια.

  • Σε σχέση με τα διόδια έχουμε τις εξής “πρωτοτυπίες”: α) Διόδια πριν ολοκληρωθούν τα έργα, β) Διόδια για δρόμους που έχουν σταματήσει τα έργα, γ) Διόδια με συνεχείς αυξήσεις εμποδίζοντας τη μετακίνηση των πολιτών και επιβαρύνοντας το κόστος μεταφορών.

  • Να πει η κυβέρνηση στους εργολάβους, που με τις συμβάσεις αυτές παίρνουν κι άλλα χρήματα και δεν πληρώνουν τίποτα από την τσέπη τους, να αποσύρουν τις διώξεις απέναντι σε πολίτες του Κινήματος των Διοδίων. Το ελάχιστο που μπορεί να κάνει το Κοινοβούλιο είναι να ψηφιστεί τροπολογία που να σταματά τις άδικες και παράλογες διώξεις.

Εμφάνιση 1 σχολίου
  1. Ο/Η Πέτρος λέει:

    Αγαπητέ ταξιδίωτη,

    Κάποτε ήταν διόδιο

    και

    Τώρα το έκαναν τριώδιο…

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

*